سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سازه فضاکار ها چه مزیت هایی را شامل میشوند؟

پس از تکمیل ساخت قطعات و انتقال به محل مورد نظر، آنها را بادقت تمام و با در نظر داشتن نقشه های اجرایی به یکدیگر متصل نموده و بصورت یکپارچه (درصورت امکان و در غیر این صورت بصورت قطعه قطعه) بر روی زمین می سازند و توسط جرثقیل در محل مورد نظر قرار می دهند .

عبور تأسیسات از داخل سازه اجرا شده:

فضای موجود بین لایه‌های سازه فضایی اجرا شده محل مناسبی را جهت عبور تأسیسات برقی و مکانیکی که می‌بایستی در سطح سالن پراکنده شود فراهم می‌سازد با این مزیت که این تأسیسات از حداقل دید برخوردار است و هم چنین اتصال این قطعات و قطعات الحاقی دیگر نظیر تابلوها، نور افکن‌ها و … به راحتی و در تمامی سطح ایجاد شده وجود خواهد داشت.

عدم استفاده از عملیات جوشکاری در هنگام نصب :

بواسطه پیش ساخته‌سازی اجزای سازه در کارخانه و پیچ و مهره‌ای بودن کلیه اتصالات هیچگونه عملیات جوشکاری در هنگام مونتاژ و نصب سازه بر روی قطعات انجام نمی‌پذیرد.

به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب به سازه های فضاکار و همچنین جلوگیری از واژگون شدن سازه ها نیاز است سر جرثقیل به چهار گره متصل شود.

شرکت رخ بام سازه با پیشیه 20 ساله خود در زمینه   سازه فضاکار  و ساخت سازه فضایی بهترین و مرغوب ترین خدمات خود را برای شما عزیزان رقم زده است. برای دیدن نمونه های بیشتر میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

زیبایی   :

طراحی اجزاء سازه‌ای در این سیستم به گونه‌ای است که سیستم اجرا شده از چنان زیبایی برخوردار است که در اکثر پروژ ه‌های اجرا شده، سازه به صورت نمایان باقی می‌ماند، حتی در بسیاری از موارد جهت نماسازی‌ها از این سیستم استفاده می‌گردد.

امکان همزمانی اجرای سازه فضایی با عملیات ساختمانی دیگر از آنجایی که روش‌های مختلفی برای بافت در این سیستم وجود دارد، امکان همزمانی اجرای این سیستم با دیگر فعالیت‌های ساختمانی به‌طور هم‌زمان و بدون مزاحمت وجود خواهد داشت.